Tuesday, June 10, 2008

Regn :D

I de siste ukene har sola skint, og det har bare blitt varmere og varmere. Det ble sommer. Jeg hadde noe i mot det i begynnelsen, men jeg begynte å like været etter noen dager.  Det kom ikke som et sjokk at det regnet i dag morges, men det var litt kjipt å ta på meg ytterjakke før jeg gikk ut.

Men det var herlig å finne frem teppet, med middag og favorittprogram på TVn etter skolen. Vinduet er rett til høyre, og der ser man det verste været man kan være ute i: vind og regn, en stygg blanding. (Det er bare vinden jeg har noe i mot, egentlig :P Regn er akseptabelt. ) Men uansett, det er så koselig å pakke seg inn i et teppe når det er stygt vær ute!

Også har jeg fri i morgen, noe som gjør alt bare enda bedre :)

1 comment:

Marita said...

du får et sånnet ver t å hørras kjekt ut, noge d ikkje e!:P