Monday, June 2, 2008

Mareritt D:

Jeg voknet kl 11:30 idag, og var livredd. Jeg hadde nettop et grusomt mareritt med litt humor inni.

Drømte om den verste 17. mai'en ever! En hadde blitt zombie, og hadde bitt andre, så hadde det fortsatt til nesten alle var zombier! Også husket jeg fjor 17.mai i drømmen, der jeg ble bitt i nakken av en zombie, og ble en selv. De var akkurat som vampyrer >.< De hadde hoggtenner. Men i år skulle jeg ikke bli bitt. (Lurer på hvordan i all verden jeg ble menneske igjen i løpet av ett år) Jeg og søskenbarnet mitt løp i marka. Der fant jeg en bok over flagg. Zombiene hadde lagt egne flagg med forkortelser under!

Zombie was here. Eneste flagget med forkortelse jeg husker.
Uansett, ZWH betydde jo at zombiene skulle ta over verden. De hadde jo flagg med betydninger! ++ lenger borte såg jeg 2 bøller som skulle banke meg. (haha xD)

Plutselig var jeg hjemme. Mamma, pappa og tanten min var der. Så kom broren min hjem. Han var en zombie D: Jeg advarte pappa og tanten min om zombien. Selvsagt så bryr ingen seg om det jeg sier. Mamma var som godt som død, siden hun pratet med zombien D:
Da zombien kom, pilte jeg ned på rommet mitt. Jeg glemte selvsagt å hente en nøkkel, slik at jeg kunne låse meg inn på rommet. Også hadde lyset gått. Jeg måtte også printe ut lekser, men jeg vågte ikke å gå opp til printeren og hente leksene.
Dæven, steikje det var ekkelt D:

Nå har jeg forkortet dette marerittet mye da. Jeg tok bort det morsomme xD

1 comment:

Marita said...

haha, raare drøm:P