Monday, May 26, 2008

Sjokoladefabrikk

Jeg er ganske glad i sjokolade. En ren sjokoladeplate er det beste jeg kan få, og det drar meg opp i triste tider. Jeg har vel egentlig blitt avhengig av det, siden jeg noen ganger får små depresjoner hvis jeg ikke har fått sjokolade på en stund :P

Uansett, jeg ser på "De som bygger landet vårt: Freia" på NRK nå. Det ser så gøy ut å jobbe på en sjokoladefabrikk! :D Også digger jeg Freia, siden de lager den beste kokesjokoladen. Kvikklunsj har også reddet meg på tentamener og sånt.
Dessuten fascinerer maskinene meg (faktisk). Om det er lyspærer som skal lagest, eller en flatskjerm TV - det er like gøy å se uansett xD Og på sjokoladefabrikken kan man jo kanskje prøvesmake en gang i blant. Det gjorde de ihvertfall nå nettop på TV.
- De er gode.
- Ja.
- Se så fin!
- Nydelig.
De ser så lykkelige ut, de som jobber på sjokoladefabrikken. De bare trykker på noen knapper og fikser noen problemer hele arbeidsdagen. Noen er heldige...

Men for å se på den lyse siden, så ser det deprimerenes ut å jobbe inne på en fabrikk og aldri se solen. Det svir! :D

No comments: