Friday, May 23, 2008

En eller annen gang mellom mandag og tirsdag:
Pappa: Har dere hatt mange prøver nå i det siste da?
Meg: Nei, vi har fri.
Pappa: Åå. Skal dere ha noen prøver fremover da?
Meg: Ja, eksamen på fredag.

Onsdag:
Pappa: Har dere hatt prøve idag da?
Meg: Nei, vi har forberedt oss til eksamen.

Tordag:
Pappa: Har dere hatt prøve idag da?
Meg: Nei...
Pappa: Skal dere ha prøve i morgen da?
Meg: Ja, eksamen.

Fredag, idag:
Meg: Nå går jeg, hade!
Pappa: Hade.
(Ikke noe lykke til, nei vel.)

Pappa: Hvordan gikk på prøven i dag da?
Meg: Hvilken prøve? :D
Pappa: Den der norsk..
Meg: Og hva heter den prøven? :D :D
Pappa: Sidemåls og hovedmåls prøven..
Meg: GAH! Den heter EKSAMEN.
Pappa: mja..

3 comments:

Marita said...

THaha!
Godt d ikkje barra e sjå meg d e så! xD

Silje said...

I fira tie i går o:
Bror: Så, du har du hatt eksamen i dag?
Meg: Ja
Bror: Koss jekk de da?
Mamma: Har du hatt eksamen idag?

>.<

Marita said...

HAh! xD ska kje var greit:p