Monday, June 16, 2008

Eksamen jo :O

Vel, i morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i til muntlig eksamen - som er på bursdagen min. Juhu. Så jeg skriver dette for å ha noe å lese på og se tilbake på etter eksamen, og deretter le av det, fordi jeg ikke visste noen ting :D
Først av alt, jeg er redd.

Kommer jeg opp i:
- Norsk:
blir jeg stresset. Vi har jo nesten ikke hatt norsk i det hele tatt. Også er det så mye tekster og forfatterer, og sånt drit. Ellers er det jo mye vi ikke har gått igjennom, og vi har heller ikke fått repetert noe.

- Matte:
Dette blir vanskelig, tenker jeg. Men egentlig er det litt greit også, siden jeg kan reglene i matte. Det blir bare rart å snakke om "Firkanter, titalssystemet og ligninger"

- Engelsk:
Da hopper jeg i havet, og svømmer til England O.o Står jeg fast i en engelsk setning, så står jeg fast der for alltid. Og enda verre er det å fortelle om et utdrag fra en roman, eller en fortelling.

- KrL:
Fantastisk :D

- Natur og Miljø:
Ser vi bort i fra noen få kapitler, er dette nesten vitenskap, jo :D Fantastisk, men mye å lese på.. Ellers synes jeg visse ting, slik som energikjeder, er helt idiotiske å snakke om.

- Samfunnsfag:
Helt greit fag, egentlig. Bryr meg ikke om det er 3 bøker. Det er dumt at jeg må følge med hva som skjer i de ulike verdensdelene. Også synes jeg at bøkene forklarer ting så dårligt. Men men. Det er jo derfor vi tar notater -.-

Så, samfunnsfag, Nam og KrL er greit. Jeg ble straffet nok på skriftlig eksamen (norsk?!), så jeg bør komme opp i ett av de fagene.. Jeg har en snodig følelse over at vi kommer opp i engelsk og samf.

Nei, jeg bare tenker at dette er prøvemuntlig, så går alt bra ^^

No comments: