Tuesday, September 11, 2007

Hva feiler denne verden? Meg? De andre?

Hvorfor var 06.06.06 en fin dag, og alle fredag 13.-dagene så fine?  Hvorfor var 11. september så fin dag (til nå) ?
Hvorfor var 07.07.07. en kjedelig dag?
Hva er det med meg og lykke på ulykkesdager, og ulykke på lykkedager? :S

For 6 år siden fikk jo World Trade Center to fly i seg. Mange 1000 mennesker døde, og her sitter jeg og er glad -.-

Selv da jeg sto opp, fikk jeg en bra start på dagen. Hadde nemlig en good hair day.
Slapp også å vente så veldig lenge på bussen, selv om jeg var enormt tidlig.
Skolen var jo OK. Hadde vikar i engelsk, noe som er oftest greit.
KrL'n var ikke så fæl som folk skal ha det til (høring.. Ooh! Muntlig karakterer -.-)
Friminuttene var som normale, bare litt kjekkere. Større diskusjoner :P

Til og med RADIOEN var på min side idag!
I mattetimen var det en morsom konkurranse på P3. Radioen spiller en sang, så skal innringeren synge teksten xD HAHA! Men men.. De var flinke :)
Og 2 av 3 sangene de spilte var diggbare, noe som er et skjeldent fenomen. Den siste var bare OK.

Leksene var det lite av :)
Jeg kan alle 18 glosene til i morgen, noe som føles herlig :D Bare et lite pugg i morgen, og et lite håp om gloseprøve (slik at jeg kan score litt veldig bra en gang i blant i engelsk - har alltid fått karakteren 4 der.. )

Pappa var også snill med meg idag. Imens jeg såg på Scrubs, kom han med en hamburger :O
Litt senere skrudde jeg på ett av radio kanalene på iTunes, og dæven... Gull xD Har fått tak i 2 BRAE sanger nå. Ene av dem kommer til å dra humøret opp i fremtiden, og den andre var bare bra.
Ikke ofte jeg hører 2 bra og nye sanger på en dag :P Pleier å ta flere dager/uker før jeg finner noe jeg liker ordentligt. Verste av alt er at jeg må lete selv, fordi andre folk har så dårlig musikksmak -.-

Tipper morgen dagen blir dårlig :P

2 comments:

Vilde said...

vettuka, du skrive så bra du=D d e heilt sykt! åsse e du så kreative, å legge merke t dei tingene så ingen andre ein gong ense. d at 11 sept va ein bra dag, når an egentlikt sko vore triste, d e så sant!!! kjente meg godt igjen der! =D
stå på jenta mi;)

Silje said...

Takk ;D
Ulykkesdagane blir jo som regel ganske brae dagar :P Men dagen ittepå blir allti dårlige :/
Jaja :)