Saturday, September 15, 2007

>:(

Jeg har i de siste dagene lurt på hvor alt det hundehåret i sengen min kom fra. Kommer jo selvsagt fra hunden min, Nicko, men når i all verden legger han seg der?
Jeg har to teorier:

(Teori 1)
Når jeg har besøk, skal det dumme dyret være med oss. Han vet at han ikke er velkommen på rommet mitt. Men han er der uansett. (Hvis ikke piper han)
Uansett, har jeg den teorien at når jeg forlater rommet, lar vennene mine han ligge i sengen. Eller, at de ikke har hjerte til å ta han vekk. "Han er jo så søt.." (Æsj, det er jo en hund som slikker seg i ræva :S )
- Jeg tviler STERKT på dennne teorien. De vet at han ikke har lov til å la han ligge i sengen. Jeg kan heller ikke beskylde vennene mine for noe sånt ondskap :(

(Teori 2)
Jeg har jo rom i kjelleren.
Alltid når jeg forlater det rommet, lar jeg dørene stå åpne, slik at det blir kaldt på rommet mitt når jeg kommer tilbake.
Og når jeg går fra skolen, lar jeg døren ned til kjelleren stå åpen, slik at Nicko kan gå ned dit og fundere og filosofere på ting og tang, som en hund tenker på. Kjøle seg ned, rettere  sagt.
Men døren inn til rommet er jo åpent. Der vet han at det ligger en sakkosekk på golvet, og en seng.
Selvsagt må han ha ruslet inn der, gnidd seg, og hva han nå gjør. Vil ikke tenke meg hva han driver på med.
- Jeg tror nok at det er denne teorien som er sann. Nicko er litt "bad dog" i blant. Jeg har sett han gjøre ting som han ikke har lov til, når han tror at han er alene.

ÅÅH, SOM JEG SKAL TA NICKO PÅ FERSKEN EN DAG!!!
Da skal han få kjeft :) 

My very bad dog.

No comments: