Wednesday, August 15, 2007

Nydelig morgen

Jeg voknet opp med et smil idag. Smilte av tre grunner
1) Jeg var alene hjemme.
2) Det regnet.
3) Jeg hadde en morsom drøm.

1: Å være hjemme alene om morgenen er det beste jeg vet! Jeg slipper bråk, og jeg slipper å snakke med de andre. Jeg hater også når folk sier "God morgen" til meg og smiler om morgenen, av en eller annen grunn. Nei, det er ikke lett å være skrudd...

2: Å vokne opp med regnet er også noe av det beste jeg vet. Eller, ikke når jeg stå opp. Men når jeg vet at jeg har fri, og det regner ute, da blir jeg glad. Jeg liker nemlig ikke sol om morgenen. Jaja. Fin morgen!

3: Den morsomme drømmen var om Hermine og Harry Potter som skulle kjøre ned oppkjørselen hos meg. Hermine skulle kjøre, var det vel. Men hun fikk det ikke til. "Let me show you," sa Harry, og kjørte fint og flott ned. Etterpå kastet Hermine seg over Harry og kysset han. Råklinte i noen sekunder, rettere sagt. Etter en veldig kort stund, stoppet hun. Harry fikk "Hva-var-dette-for-noe?-blikket" og Herminme fikk "Jeg-føler-meg-så-dum-blikket" DRITMORSOMT! :D Aldri sett så flaue ungdommer før xD Øynene ble skikkeligt store og forskrekket. Uansett, Hermine sa "I gotta go" og stakk ut av bilen.. Resten av drømmen var kjedelig.

Slike morgener er sjeldne.

Etter at jeg tok en dusj, stakk jeg i stuen. Jeg skrudde på TV'n og ventet på at Familietrøbbel på TVNorge skulle begynne. Imens jeg ventet, hadde jeg teppet rundt meg, og broren min sin laptop i fanget. Og frokost, selvsagt. God frokost.

Jaja .. Dagen har vert kjedelig, egentlig. Men nå!
Nå er jeg tilbake i sofaen. Alle har lagt seg, unntatt pappa. Han sitter på dataen. Men men, så lenge jeg får fred, er alt OK!
Pappa har kjøpt favorittbrusen min, urge, og en hamburger. Jeg bare venter på at Johnny Bravo skal begynne - det er dritmorsomt :D



Og btw, jeg skriver på bokmål nå. Idiotsikkert og forståeligt skriftspråk ^^


Neimen, der begynte jo Johnny Bravo! JAAAAAA!

6 comments:

Marita said...

heheheh, genialt:) får ting så godt fram du, heldiggrisen:P

Silje said...

Jere eg? :P Jaja ^^ Takk :P

Marita said...

mhm:D

Silje said...

Eg barra skrive de eg tenke, eg da ^^

Marita said...

Då tenke du på ein måte så e lett å få d skreve ne på xD om du fatte...? xP

Silje said...

Fatte, ja x)