Wednesday, July 18, 2007

Jenteturen te Stavanger

Nå for nogen timar sie kom eg him fra ein knallkjekke jentetur i Stavanger ! De va eg, søskenbarne mitt, tanten min å henas barnebarn - som e tvillingar. Åsså ein te tante xD

Me va på Kvadrat ein del gonger.. De fusta eg fant meg va faktisk ein kjole - å den ska eg ha i julaballe :D Den kan kje beskrivast, men eg kan sei ann e snåle <3
Me va kje barra på Kvadrat å shoppa xD Me va på andre plasser som eg ikkje kan huska navne på. Eg kan sei at eg e veldigt lei av å handla nå. Pokker .. :P

Åsså har eg eg å tvillingane sitt Harry Potter and the order of Phoenix, elle "Føniksorderen" på norsk =S .Dei hadde sitt ann før, å ville sjå ann ijenn - sie eg ikkje hadde sitt ann.. Suskenbarnå mine jobba på kinoen xD Hu eina sto i kiosken, å han andre tok i mot bilettane våras :D Reina slektstreffe, jo :P Filmen va jo .. nja .. Ikkje verdt å sjå to gonger xD

De va aksepterbart vêr i ein dag.. Resten av dagane høljeregna de =/ I bilen på vei te ein butikk fant eg fram mp3-spelaren å hørte på Tokio Hotel, faktisk. Durch den Monsun. Fekk barra så jysla lust å hørra på ann xD De høljeregna, jo, å eg hadde kje andre regnværssangar. År å dar sie eg har hørt på dei :P

De va trist å reisa him ijenn fra ein så kjekke tur... Like heller kje å reisa .. Likte ikkje båtturen*HateSkudesnesFerjå* Den va så KJE-DE-LIG-E! *sukk*
Hjem kjære hjem =( Godt å komma him te egen dusj, jaffal. Men hima har eg egentligt ingenting å jera x(
Jaja.. Glede meg te neste år =)

2 comments:

Marita said...

Så kjekt d hørtes ut på tur=)
eg ska på harry potter i mårå. for andre gong:P hehe eg måtte visst varme Espen o, for når eg va å såg an for 1. gong va han i Danmark:P
hehe=)

gla ii<3

Silje said...

Eg like oftast ikkje å sjå ein film så eg har sitt før, ennå ein gong :P Nogen få unntak, men men.
Jaja ^^
Kosa deg du då =)