Thursday, August 16, 2007

Silje tester seg selv!

[23:39]Hihi, nå har jeg satt meg selv ut på en test ^^
Skal se hvor lenge jeg klarer å holde meg borte fra dass.
Ideen kom fram i dag i halv 8-tiden (Imens jeg såg på Hotel Cæsar, faktisk.. Jeg ser aldri på det)
Og nå, 4 timer og en halvtime senere, sitter jeg her i sofaen og vrir meg. Har også et ølkrus med vann oppi ved siden av meg, for å gjøre alt verre. Bør nesten ta saft neste gang jeg skal fylle det på.Imens jeg sitter her i sofaen og torturerer meg selv, torturerer Moder Natur meg også. Regnet pisker på vinduet bak meg.
Dette er forferdeligt.
Men jeg har en metode for å takle sånt. Metoden går ut på å like det man hater. Haha, fant nettop et navn på den metoden nå: "Jesus-metoden" Lol x)

[23:44] Nei, nå er det tom for vann. Skal se om det er noe saft...

[23:45] Nå er jeg tilbake med husholdningssaft. Æsj, jeg liker ikke den saften.
Jaja. Min gode bestevenn, Ridola, hjelper meg. Hun fikk meg nettop til å drikke opp den ekle saften - på MSN! Jaja, det er bra å ha sånne venner som henne :)

[23:59] Må nesten hente mer drikke ^^ Skal jeg prøve gul saft denne gangen, mon tro?

[00:00] Gul saft ble det. Denne var smakløs, fordi noen idioter på fabrikken har tatt bort 20% av sukkeret. Hvilke idioter gjør slik? Okey, jeg tar det tilbake, fordi sukker er farlig idag.
Men men.. Det irriterer meg at de tar bort fett og sukker i maten. Maten smaker ikke godt da.
Nå er jeg Off-topic.

Den der "Jesus-metoden" er enormt vanskelig nå x) Saften på bordet gjør det ikke bedre...
Men men.. Klarer jeg å holde meg til kl 1 i natt? =D
Jaja, eneste jeg som finner ut hvor lenge jeg klarer dette ....

EDIT:
Kl 00:23 klarte jeg ikke mer. Fikk vondt i ryggen. Jaja.
Jeg føler meg som et nytt menneske nå! :D

6 comments:

Marita said...

haha xD eg må le:P
lykke t me å holda deg t kl 1 jaffal ;P

Silje said...

TAKK!
Eg vrir meg som eg aldri har gjort før x)
Kun 42 min igjen ... GAH!

Marita said...

xD

Silje said...

Du burde prøva sjøl ein gong :P

Marita said...

heheh ja kansje eg ska d:P eller ko lenge eg klare å gå uten mat. eller drikka. eller.. hmm:P

Silje said...

Ikkje test deg sjøl om kor lenge du klare å gå uten mat. Magesekken kympe, å sånt drit. Kan få spiseforstyrrelsar o.. off.
Ikkje jer de :P

Men uten drikka får du jysla vont i halsen x)