Thursday, August 23, 2007

Koselig kveld :)

Etter å ha sett Supertynne Superstjerner på TVNorge, imens magen rumlet, var det enormt godt å få i meg mat.
Enormt koselig å høre på radio, imens man lager arme riddere x) Endelig noen som sier snille ting om Märthas engleskole, istedenfor å slenge dritt. Sa også at Ari og Märtha var et bra par, som drog hverandre opp (Ari var jo vanlig, og Märtha gjorde ikke så mange ting, som hun gjør idag) Også sa de mye annet rart :P Som å dra på båttur i noen dager, sammen med familien og sprit, var som å dra på campingtur xD Bare at ungene utviklet ADHD fordi de ikke kunne gå ut av båten, og foreldrene fikk ADHD til slutt også.. Uff...
Mange morsomme ord.. Håper ingen såg meg le av ingenting på kjøkkenet :P

Uansett, nå sitter jeg her med en koselig grøsser om varulver. Cursed.
Jeg var bare 3 min for sen da jeg bledde igjennom filmkanalene :D
Nå har nettop en jente og en gutt fått hver sitt sår av det "merkelige dyret ute i skogen." Det er jo IKKE ulver da, og IHVERTFALL ikke varulver ! :O
Joda, dette skal bli en koselig film :) Koselig kveld :)

Håper på å få et morsomt mareritt av filmen x) Ihvertfall en drøm basert på den ! :D

Edit:
[00:00] Filmen var dårlig og kjedelig. Klisjé-film. Lykkelig slutt.
Vampyrer er mye mer interesanne enn varulver ...
Men jeg lærte noe nytt da x)
Man får f.eks. bedre sanser som varulv :D

4 comments:

Marita said...

hehehe=) kansje eg å du ska bli varulvar?:D

Silje said...

Eg vil bli vampyr xD

Varulvar e så hårete.. Yuk :P Stinke sikkert våte hond,o. Eww.. :P

Marita said...

hm.. viss du blir vampyr så blir eg varulv så kan du var "eigaren" min?:D

Silje said...

Haha :D
I own you, now. Mwahahaha!
Ska eg gå tur me deg o då?:P Plokka opp driten itte deg me ein svarte påse? xP
Lera deg triks? :D

Spøkelse hadde o vore litt kult å vore, btw :P