Monday, August 27, 2007

10. klasse blir nok drit

Idag var første skoledag over. Nå er det (kanskje mindre enn) 189 skoledager igjen.
Allerede idag gnålte jo lærerene om eksamen, som er enormt lenge til. Jeg ser egentigt ikke på det der som et problem nå, fordi hvis følger godt nok med på hva som skjer der fremme på tavlen, skal det gå bra.
Ellers får jeg bare på at kommunen har økonomi-problemer, og lærere på ferie i eksamsenstidene, slik at jeg slipper det dritet xD

Må si at jeg savner de gamle 10. klassingene (VK1) og de 10. klassingene før der igjen (VK2) De var så koselige, og de køddet med de som fortjente å bli satt på plass. Nå er det liksom vi, småungene, som er størst. Drit og dra.
Snakker med en som begynte på vidergående i forge uke nå. Hun får lite lekser... *Misunner*
Og jeg går fortsatt på grunnskolen :(

Men men. Alle skolestarter er litt tragiske i begynnelsen, men etter en stund vil det gå bra :)

2 comments:

Marita said...

Såå enige.. Drittår:P

Silje said...

Håpe kje eg blir emo i løpe av åre O.o