Wednesday, June 25, 2008

Avsluttningsfest :/

I går var det jo avsluttningsfest for 10. klasse. Jeg misunte de voksne som fikk gode brød med noe godt på, imens vi, elvene, fikk kald pizza og varm brus.

Dessuten var det litt kjedelig helt til vi fikk vitnemålet. Vegard holdte den lengste talen av alle elvene, om hvor fantastisk Janne Gro var, og hvor skummel Nils Roger var. Det var morsomt :D De klassene som var før oss brydde seg liksom ikke så mye som oss. Etterpå gikk alle ut og tok bilder. Da begyne jo noen å grine. Sminken rann, og jeg må innrømme at det såg komisk ut :P

Selv om jeg ikke var så trist i går, føler jeg meg ganske tom nå. Klasse 10E var jo den kuleste klassen jeg noen gang har gått i! Jeg savner klassen allerede. Det skal mye til for at klassen på VGS, som jeg skal begynne i, blir bedre enn 10E. Jeg tror ikke det går ann en gang :P
Men men. Det var gøy så lenge det varte. Vi ser vel hverandre en gang i blant :)

2 comments:

Vilde said...

Takk for tri fine år me deg Silje!
Knakande kjekt å gå i klasse me deg!! :)
Trist va de ja! Eg va ein av dei så grein for å sei de så x)
Lykke te viare:)

Silje said...

Bedre seint enn aldri..
De va knall kjekt å gå i klassen me deg, Vilde! Eg kjeme te å savna deg. Lykke te vidare!

De går kje ann å få bedre klasse enn 10E :/