Tuesday, May 13, 2008

I'm back. Again.

Hallo min kjære blogg, min personlige lille dagbok som hele verden kan lese ^^
Marita minnet meg om å blogge igjen :D Min tidligere barnehagekollega, klassekollega, og venn <3

Vel, hva skal jeg si?
Eksamen stresser meg. Jeg drømte om at jeg kom opp i engelsk skriftlig, og tipper den drømmen ikke går i oppfyllelse. Mine drømmer går aldri opp i oppfyllelse. MEN jeg drømmer om å komme opp i engelsk da. Slike drømmer eller ønsker går ofte opp i oppfyllelse.
Hæhæ, nå har min sjebne ett problem: Skal sjebnen følge underbevisstheten min (nattedrømmen min) eller min dype ønsker som jeg er bevisst over? Det svir, sjebne. Jeg har uansett rett, og vinner over min egen sjebne UANSETT hva den avgjør! In your face!
Men vær så snill, ikke velg norsk :( Jei takler det ike!!

Hva ellers skal jeg si?
Dette er 300. gangen jeg hører på Starcrossed av Ash. +++ at jeg har hørt på den noen ganger på iPoden. Men den er ikke koblet i enda, så iTunes teller dem ikke med.
Så, teknisk sett er dette 300. gangen jeg hører på denne sangen siden 1. juledag 2006. Eller fikk jeg denne sangen sommeren 2007? Hvem bryr seg. Det er favorittsangen min :D

Jeg har ikke noe mer å si :)

1 comment:

Marita said...

weey du har bjunt å blogga ijen:D