Wednesday, May 21, 2008

Eksamenstress

Det er jo eksamen på fredag, ikke sant? Og idag var det første skoledag etter langhelgen, pga forberedelse til eksamen. Bare det har noe med eksamen å gjøre, blir jeg stresset. Folk tror jeg er en avslappet person, men det er jeg ikke. Det går utover drømmene mine, som igjen går utover søvnen min. Det er uansett morsomt, da :D
Husker ikke helt hvor mange drømmer det var, men jeg tar de jeg husker.

Drøm 1:
Jeg kom hjem fra skolen. Husket ikke mye.

*Vokner*
Trøtte meg tenker: "Jeg må ha glemt å få den der nettadressen til forberedelsesidene på skolen.. Shit"
*Sovner*

Drøm 2:
Jeg gikk til busstoppplassen og ventet på bussen. Så kom den, og der satt hele klassen. De gikk av på Sletten, fordi der skulle vi gå tur. Jeg skulle også på tur med noen i helgen, visst.
Meg: Men er det ikke eksamen snart?
Janne Gro: Oy. Nei, drit i den. Vi har det så gøy på tur :D

*Vokner*
"Okey, nå vil ikke jeg sove lenger.."

Lurer på hvordan natten til den VIRKELIGE eksamen blir, jeg :D
Sikkert noen drømmer der jeg "vokner opp" og har forsovet meg :D Det er forferdelig i det øyebelikket, men drømmer er uansett morsomme.

2 comments:

Marita said...

heheheh!
d e jo barra t å tenka at d e ein vanlige tentamen:p peace of cake;D

Silje said...

Ja, haha xD
"De e eksamen i mårå"
Nei, de blei feil.
"De e tentamen i mårå."
Sånn har eg dreve å roa meg ner idag. :D