Wednesday, September 26, 2007

En dag uten internett

Ett helvete :P

Kommunen driver jo og lager Meny borte ved industrifeltet, og derfor driver de og graver opp jorden for å sette sammen koblinger til vann - eller hva de nå skal ha.
Også kuttet de ut internetten vår i går -.- Det syns jeg ikke at det var noe snilt.
Eller, kanskje det var litt snilt alikevel;
Internett- og telefonlinjen vår er på samme linje. Jeg liker jo ikke at telefonen ringer, så jeg slapp det bråket :D
Uansett, jeg fikk ikke min daglige dose av kommunikasjon, og dataen fikk ikke sin daglige dose av meg :(

Jaja. Idag fikk jeg to striper med humor fra Cyanide & Happiness. Denne stripen og denne ^^ Dobbelt så mye humor.
Med det samme var der litt å gjøre på nettby.
Også må jeg jo lese litt hva som har blitt diskutert på forum.
Flott at Opera-nettleseren har faner ... Uten det, hadde det blitt rot -.-

Jeg må si at kommunen kuttet av internettet på rett dag, fordi i dag går det fotball over Punk'd, Friends, Scrubs og That 70's Show. Fy så slemt -.-

Jaja, jeg har savnet internetten. :)

No comments: