Wednesday, September 19, 2007

AHA!!

Idag har jeg løst mysteriumet mitt om hvordan Nicko sitt hår kom i sengen min.

Jeg hadde nemlig satt kjellersdøren og vaskeromsdøren på gløtt (man må gå igjennom vaskerommet for å komme til "where the magic happends") Døren til rommet mitt var jo selvsagt lukket.
Da jeg kom hjem fra skolen, skulle jeg låse opp døren for å gå inn. Igjennom vinduet såg jeg jo at kjellerdøren hadde åpnet seg.
Uansett, jeg låste opp, slapp Nicko ut, og gikk ned.
Joda. Døren til vaskerommet var åpent.
Den dummeste personen vil spør: "Var det innbrudd?" Eller "Spøker det?"
Nicko har prøvd å gå inn på rommet mitt :@

Nå på lørdag skal jeg vel be dem som er hjemme, være stille. Så skal jeg si hade til hunden min, imens jeg går ut av døren. Alle dørene til rommet mitt skal jo selvsagt være åpne.
Så skal jeg gå inn nede i kjelleren (Det er dører der også)
Mja.. Resten vet alle hva jeg skal gjøre.

Gleder meg å se ørene bak, øynene stikke ut av sjokk og halen mellom bena når jeg tar Nicko på fersken!! >:D
Da skal han pokker meg klynke ut et "unnskjyld" til meg >:)

3 comments:

Vilde said...

Sherlock Ytreland :D :P haha. saken er løøst=D

Silje said...

Oh yeah ;)

Vilde said...

xD