Wednesday, July 4, 2007

"How to play "How to save a life" by the Fray"

Nu ska lille Silje skriva et lite innlegg, sånn at min gode klassevenn (Marita) ska ha noge å lesa på (Å at eg sleppe å skriva noge mær for nogen dagar. No offence Marita! :D De e bra at du minne meg på bloggen:'D Du e som min personlige trenar.. Barra på psykisk, å ikkje fysisk<3 Eg får ut tankane mine her pga deg :D)
Idag sto eg opp klokkå 10, for eg sko te doktoren. Kan henda eg skrive noge rart nå, kanskje eg allerede har gjort de, men grunnen e: Eg e litt småtrøtte nå. WEEE!
Ka e jor sjå doktoren, e privat ;) Å internette e jo de tryggaste plassen te å legga ut privat informasjon :) HE-HE.

I heila dag har eg sotte foran dataen å keyboardet :O
Då eg satt på dataen, søkte eg litt ront om kring på YouTube. Siå eg har hatt dillå på "How to save a life" i 3 dagar nå, tengte eg: "Koffer ikkje lera den sangen på piano? JAAA!" Å på YouTube e der allslags ting å tang, som "How to play 'How to save a life' by The Fray" - ein 8 minutters långe video. Neimen, se på de! :O
Så såg eg på den.
Så sko eg prøva sjøl. Va jysla vanskligt i bjynnelsen. Høyrehåndå va enkel, men når de gjaldt venstrehåndå va de drit vanskligt :O Endå verre då eg sko blanda dei to der hendene i samen. Hendene mine e akkoratt som susken: Di kan kje sammarbeida! (Men di slosst nå ikkje^^ Alle vett at høyrehåndå vinne uansett)
Itte litt prøve-meg-fram-opplelvelser, så jekk de bra. Kun ett problem: De hørres ikkje ut som "How to save a life" i de heila tatt. Jekk kje ann å synga te ann (Åjada, eg synge :O)

Før denna sommaren, ska eg, Silje, lera meg "How to save a life" perfekt på piano.
Punktum, finale.

10 comments:

Marita said...

heeh genialt:P lerte du an helt av deg sjøl?! trudde du hadde noter elle nge eg:P
Lykke t me å klara an heilt perfekt=D

Silje said...

Eg lerte meg via filmen xD Ein gut så filma pianoe sitt å sa:
"Ok, first right han: Bb, and then you push F 3 times, and then C...." Imens ann viste.
Te samens blei de den der sangen :D
Eg forstår kje noter O.o
Men tusen takk Marita :D

Marita said...

ooh, nice price:P

Silje said...

Yeah, its free! :D

Men harlighet: Skulen har sløst vekk 2 år me musikk ... Der e masse filmar, og tekstar me nøye forklaring på kossen me spele ting å tang, på internette - åsså har me musikk på skulen O.o

Marita said...

haha, kim hadde gidda å sotte hima å lert seg sjøl da? (me deg som unntak) hehehe (A)

Silje said...

Musikk på skulen e kjedligare enn å lera seg ein sang du har hatt dillå på i 3 dagar xP Dessuten va Bjarte skummel.

Marita said...

haha ja kansje d, men kje adle så har instrumenter heller:P
off ja an va d:P

Silje said...

DER har du ett poeng :O
Så skulen har kje sløst vekk 2 år me musikk alikavel ... Neimen så bra da! :D

Marita said...

haha :D:D:D
lika å ha rett eg(a)

Vilde said...

snadder innlegg Silje=D du skrive så bra=D eg blir allti så gla av å lesa tekstane dine=D
stå på ! (y)
glaideg