Wednesday, May 30, 2007

Min første post, å eg e ganske irritert

Hallo
Ja, detta e min fuste post, som du lese.

Eg e SÅ |---| nærme på å slå tastature - noge eg aldri har jort (A) Uansett, eg e enormt irritert på denna bloggen. Har skreve MASSE om min fusste blogg, så forsvinne de. Har fosvonne 3 gonger nå. Å adle dei 3 postane va akseptable for meg. Bajs!
Jepp, min fusste post på bloggen min e om kor irriterte eg e øve blogg. hehe. whoops (a)
Men eg må roa meg ner nå :) *Gisp* *sukk*
Hørre på litt musikk. Hørte litt på Placebo for ikkje så lenge siå, å nå e de Gorillaz eg sete å hørre på. Beroliganes? Nei.
Må sjifta sang xD Yeah, now we're talking. QWERTY (Jepp, de e ein sang, kan vel kalla ann Behind your lies)

Som sagt,
detta e min fusst post. Eg vett kje heilt ka eg ska skriva på dei andre postane mine. Om de blir hatebrev eller alt å ingenting om ka eg har jort på eller drive på me - me får sjå :)
Eg vett kje sjøl ka eg komme te å finne på.

3 comments:

Marita said...

hehe finne allti på sånne geniale ting å skriva du:P du skrive d på så snåle måte:D heheh
love ya<3=D

Silje said...

hehe =) Tusen takk Marita :D
Love you too <3

Anonymous said...

You write very well.